Sme schopní vybaviť telefonáty za účelom získania nových zákazníkov, zariadiť prieskumy a analýzy Vašich klientov, poskytujeme profesionálny zákaznícky servis pre Vaše firmy. Dokážeme spravovať klientsku linku, ktorá sa stará o Vašich zákazníkov a taktiež spravovať online chat na e-shopoch. Pomôžeme Vám rozbehnúť Váš biznis. Urobíme dôkladnú analýzu obchodu, z ktorej spoločne pomôžeme nastaviť kvalitnú stratégiu predaja . Získame Vám nových klientov a zákazníkov. Pomôžeme Vám všetko dôkladne a kvalitne pripraviť.
Štartujete projekt, ktorý chcete mať plnohodnotne pod kontrolou? Pomôžeme Vám s prípravami, realizáciou a evidenciou potrebných dát, ktoré Vám vytvoria prehľad, presnosť a efektivitu pre naplnenie cieľa. Postaráme sa, aby Váš projekt dosiahol plnej realizácie s maximálnou presnosťou.
OBCHODNÍK POINTÉ
1.Priamy predaj
Na základe jasných pravidiel si spoločne nastavíme predajný strom, ktorý budeme na 100% dodržiavať. Váš kvalitný produkt a benefity okoreníme predajnými technikami, ktoré máme overené. Všetko za jasne dohodnutých podmienok so zreteľom na kvalitu a spokojnosť zákazníkov.
2. B2B predaj
V prípade, že chcete Váš produkt/y zalistovať do maloobchodných alebo veľkoobchodných prevádzok, kontaktujte nás. Dohodneme si ciele, pokrytie, frekvenciu návštev.
CALL CENTRUM
1.Zákaznícky servis
Svojim klientom poskytujeme profesionálny zákaznícky servis. Dokážeme spravovať Vašu klientsku linku, ktorá sa postará o spokojnosť Vašich zákazníkov. Náš zákaznícky servis sa opiera o 3 hlavné piliere.
Spokojnosť
zachovať pokoj a chladnú hlavu pri riešení situácii je našou devízou. Našou prácou je, poskytnúť klientovi kvalifikované a zrozumiteľné informácie. Poznať svojho zákazníka, vedieť, čo potrebuje je naším poslaním.
Kvalita
vyškolený, profesionálny, ale hlavne ľudský prístup našich kolegov je zárukou najvyššej kvality. Kontrolné procesy ako hodnotenie kvality práce je strážená prísnymi interný i predpismi.
Profesionalita
2.Aktívny telemarketing
Predaj cez telefón
Ak chcete efektívne a rýchlo zvýšiť svoje predaje je tento nástroj pre Vás ideálnym riešením . Vytvoríme Vám na mieru predajný rozhovor, ktorý naozaj funguje a opiera sa o KNOW- HOW, ktorý je neustále aktualizovaný o nové informácie z oblasti psychológie predaja a psychológie zákazníka.
Dohadovanie stretnutí
V prípade, že je potrebné osobné stretnutie s Vaším obchodným zástupcom, nechajte dohodnutie si stretnutia na nás. Vzbudiť záujem zákazníka o informácie je naša práca a radi Vás od nej odľahčíme.
Retencia
Nechajte na nás starostlivosť o vašich zákazníkov. Vopred vypracovaným manuálom s jasne určenou periodicitou budeme kontaktovať vašich zákazníkov a informovať ich o novinkách, akciách a výhodách, poďakovať im za spoluprácu. Ak Vám zákazník vypovie zmluvu, je potrebné sa o neho postarať a zistiť dôvody jeho nespokojnosti. My v Centrum Pointé veríme, že je ideálne túto situáciu riešiť ešte predtým, ako nastane a to práve retenčným telefonátom.
Aktualizácia databáz
v dnešnej dobe zmien a nových pravidiel GDPR je pre úspech v podnikaní dôležitá aktuálna databáza. Vašu databázu radi aktualizujeme a vyhodnotíme kvalitným reportom.
Predaj a retencia cez videohovor:
Najnovším prírastkom medzi službami je kontakt s klientom cez videohovor. Radi vašim klientom odprezentujeme a ukážeme produkt , alebo poradíme pri riešení situácií, kedy je potrebné sa s klientom vidieť.
3.Prieskumná agentúra
Zber údajov
- vedieť o svojich zákazníkoch čo najviac je informácia s ktorou môžete od nás počítať . Poznať svojho zákazníka, vedieť, čo potrebuje
- Správanie/ Postoj zákazníkov
- Motivácia spotrebiteľov/ zákazníkov
- Povedomie o značke
- Rýchlosť (oproti anketárom vonku)
- Kvalitatívne hovory (periodicita (porovnanie a meranie trendov v čase)
Mystery shopping
- pripravíme Vám vhodný scenár telefonického rozhovoru, ktorý zabezpečí autentické informácie s dostatočnou výpovednou hodnotou